Вироблення правописних навичок молодших школярів засобами звукового та звуко-буквеного аналізу слів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Формування орфографічної грамотності в молодших школярів як педагогічна проблема 1.1. Проблема вироблення правописних навичок школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Теоретичні заходи формування орфографічної грамотності учнів початкової школи 1.2.1. Типи орфографічних помилок і шляхи їх усунення 1.2.2. Види орфографічних вправ і вимоги виконання на уроках української мови РОЗДІЛ ІІ. Шляхи вироблення правописних навичок молодших школярів засобами звукового та звуко-буквеного аналізу слів 2.1. Експериментальна методика роботи з формування орфографічної грамотності в молодших школярів 2.2. Аналіз ефективності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 70 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |