Використання народознавства на уроках читання в початкових класах |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми значення уроків читання у розвитку особистості молодшого школяра 1.1. Проблема формування особистості молодшого школяра у різноманітних наукових підходах 1.2. Уроки класного читання у становленні дитячої особистості Розділ ІІ. Методика використання елементів народознавства на уроках читання в початкових класах 2.1. Методика впровадження народознавчого матеріалу на уроках читання в період навчання грамоти у контексті соціокультурного розвитку особистості 2.2. Робота над казкою на уроках читання з використанням творчих завдань 2.3. Творчі завдання на уроках читання під час роботи прислів’ями та загадками Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|