top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Психологічний супровід учнів з вадами інтелекту

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні основи навчання і виховання дітей з вадами інтелекту

1.1. Визначення та класифікація розумової відсталості

1.2. Характеристика осіб з розумовою відсталістю

Розділ ІІ. Психологічний супровід учнів з вадами інтелекту

2.1. Зміст та методи реабілітаційної та корекційної роботи з дітьми з розумовою відсталістю

2.2. Ефективні умови корекційної спрямованості трудового навчання дітей з недоліками інтелекту

2.2.1. Корекційне завдання трудового навчання у спеціальному закладі

2.2.2. Психологічний зміст трудового навчання дітей з недоліками інтелекту

2.2.3. Індивідуальний та диференційований підходи у процесі трудового навчання як ефективна умова формування індивідуального стилю діяльності дітей

2.2.4. Психолого-педагогічні умови забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання у спеціальному закладі

Висновки

Список використаної літератури

Загальна кількість сторінок - 51

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025