Порушення слухового сприйняття у дітей із системним недорозвиненням мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ СЛУХОВОГО СПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ ІЗ СИСТЕМНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВИ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Систематика, основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку 1.3. Сучасні класифікації мовленнєвих порушень 1.3.1. Клініко-педагогічна класифікація порушень мовлення 1.3.2. Психолого-педагогічна класифікація порушень мовлення 1.4. Розлади мови у дітей із порушенням слуху РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ ТА СИСТЕМНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВИ 2.1. Соціальне виховання дітей із вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів 2.2. Формування мовлення дошкільників з вадами слуху засобами фізичного виховання 2.3. Ефективні засоби формування комунікативної поведінки дітей з порушеннями слуху в умовах дошкільного закладу компенсуючого типу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 68 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|