Методика застосування театрального мистецтва в умовах інклюзивного навчання в сучасній школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема 1.2. Інклюзивна освіта як умова соціалізації дітей-інвалідів у процесі навчання РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ 2.1. Особливості навчання дітей з обмеженими можливостями в умовах ЗЗСО 2.2. Театральне мистецтво як засіб формування комунікативної культури учнів зі зниженим інтелектуальним розвитком в умовах інклюзивного навчання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|