Ігрові методи формування комунікативних умінь у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Ігрова діяльність як засіб подолання вад мовлення 2.2. Особливості використання ігрової діяльності у процесі корекції мовлення дітей дошкільного віку 2.3. Методичні вимоги до використання ігор у корекційно-виховній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|