top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Засоби стимулювання навчальної активності учнів із ТПМ

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах

1.2. Основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку

РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ  АКТИВНОСТІ УЧНІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

2.1. Фонологічний компонент мовлення як складова частина успішного засвоєння учнями з ТПМ знань з української мови

2.2. Особливості вивчення розділу “Будова слова” дітьми молодшого шкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення в контексті проблеми дослідження

2.3. Звукова культура як засіб формування навичок читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 48

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025