Засоби стимулювання навчальної активності учнів із ТПМ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 2.1. Фонологічний компонент мовлення як складова частина успішного засвоєння учнями з ТПМ знань з української мови 2.2. Особливості вивчення розділу “Будова слова” дітьми молодшого шкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення в контексті проблеми дослідження 2.3. Звукова культура як засіб формування навичок читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |