Дидактичні ігри як засіб розвитку словника дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи розвитку словника дошкільників з загальним недорозвиненням мови за допомогою дидактичних ігор 1.1. Особливості розвитку словника у дошкільнят із загальним недорозвиненням мови 1.2. Можливості використання дидактичних ігор у роботі з розвитку словника дітей дошкільного віку 1.3. Словесні дидактичні ігри як засіб активізації словника у дітей із загальним недорозвиненням мови РОЗДІЛ 2. Вивчення ефективності застосування дидактичних ігор у процесі збагачення словника у дошкільнят з загальним недорозвиненням мови 2.1. Експериментальне вивчення словника у дошкільнят із загальним недорозвиненням мови 2.2. Використання дидактичних ігор в процесі розвитку словника у дошкільнят з загальним недорозвиненням мови 2.3. Аналіз результатів контрольного експерименту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|