Виховання навичок виразного читання у молодших школярів з розумовою відсталістю |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ 1.1. Проблема розумової відсталості у різноманітних наукових підходах 1.2. Педагогічна характеристика розумово відсталих школярів 1.3. Особливості навчання та виховання дітей з розумовою відсталістю в школі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ 2.1. Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи 2.2. Особливості формування навичок виразного читання 2.3. Засоби та прийоми навчання читання на логопедичних заняттях з розумово відсталими дітьми із вадами мови ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|