Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ 1.1. Соціалізація особистості: сутність, концептуальні підходи у наукових теоріях, напрямках, школах 1.2. Психолого-педагогічні особливості дітей та молоді в контексті їх соціалізації РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ НА ПРИКЛАДІ ВИКОРИСТАННЯ В РОБОТІ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Значення рекламно-інформаційної діяльності у роботі соціального педагога 2.2. Особливості організації соціальної рекламно-інформаційної кампанії 2.3. Розробка стратегії і тактики рекламно-інформаційної кампанії 2.4. Результати емпіричного дослідження впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків 2.4.1. Процедура проведення досліджень впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків 2.4.2. Результати емпіричного дослідження впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |