Формування початкових математичних понять та уявлень |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ 1.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2. Зміст початкового курсу математики 1.3. Аналіз програми з математики для початкових класів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ ТА УЯВЛЕНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Ефективні методи та прийоми вивчення нумерації чисел 11,-20, 21-100 на уроках математики в першому класі 2.1.1. Вивчення нумерації чисел 11-20 2.1.2. Використання дидактичних засобів під час вивчення нумерації чисел 21-100 2.2. Методика вивчення множення і ділення одноцифрових і двоцифрових чисел 2.2.1. Складання і засвоєння таблиць множення і ділення 2.2.2. Усне множення і ділення в межах сотні 2.3. Вимірювання довжини і площі 2.4. Ознайомлення з масою тіл 2.5. Формування часових уявлень в учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |