Формування математичних та творчих здібностей на уроках математики |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ТА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 1.1. Проблема математичних творчих здібностей і умов їх формування у різноманітних наукових підходах 1.2. Співвідношення функцій здібностей, знань, умінь та навичок у пізнавальній або практичній діяльності РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ТА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 2.1. Інформаційні технології як засіб формування творчих математичних здібностей учнів 2.2. Формування математичних здібностей учнів засобами навчального проєкту на уроках математики 2.3. Формування комбінаторного мислення учнів при розв’язуванні комбінаторних задач на розбиття та розподіл 2.4. Формування творчої компетентності учнів у процесі навчання математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |