Пропедевтика і ознайомлення з функціональною залежністю в процесі вивчення математики в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема розвитку математичної компетенції учнів у різноманітних наукових підходах 1.2. Початковий курс математики як навчальний предмет 1.2.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2.2. Зміст та аналіз програми початкового курсу математики РОЗДІЛ ІІ. ПРОПЕДЕВТИКА І ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ФУНКЦІОНАЛЬНОЮ ЗАЛЕЖНІСТЮ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Пропедевтичні основи вивчення математичних понять 2.2. Необхідні умови успішного засвоєння математичних понять 2.3. Методика ознайомлення з функціональною залежністю в процесі вивчення математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |