Комунікативне забезпечення уроку математики як умова його ефективності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема педагогічного спілкування у різноманітних наукових підходах 1.2. Педагогічне спілкування як складне соціально-психологічне явище та організована міжособистісна взаємодія вчителя з дітьми РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА КОМУНІКАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКУ МАТЕМАТИКИ У 3-МУ КЛАСІ ЯК УМОВА ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ 2.1. Спілкування вчителя та учнів в умовах інтерактивного підходу 2.2. Комунікативне забезпечення уроків математики в умовах інтегрованого навчання 2.3. Розвиток комунікативної компетенції школярів у 3-му класі у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 72 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |