Диференціація навчання старшокласників на уроках математики (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ 1.1. Наукові підходи до проблеми диференціації навчання школярів 1.2. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання школярів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 2.1. Використання технологій диференційованого навчання в умовах особистісно-орієнтованої математичної освіти 2.2. Прийоми диференціації навчальної діяльності школярів та умови, що сприяють ефективності використання індивідуальних, групових, колективних форм роботи на уроці 2.3. Формування свідомого підходу до вивчення математики в старших класах у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |