Гра як засіб у математичній підготовці дітей старшого дошкільного віку (2) |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку 1.1. Програмні завдання з формування початкових математичних знань у дітей в дитячому садку 1.2. Формування початкових математичних понять на шостому році життя Розділ ІІ. Методика використання ігор як ефективного засобу математичної підготовки дітей старшого дошкільного віку 2.1. Особливості використання розвиваючих ігор математичного змісту в роботі з дітьми старшого дошкільного віку 2.2. Формування логіко-математичних здібностей в процесі використання сюжетно-дидактичних ігор з математичним змістом та елементів народної педагогіки 2.3. Логіко-математичні ігри та вправи для дітей старшого дошкільного віку 2.4. Експериментальне дослідження наявного рівня розвитку мислення дошкільників 2.4.1. Методи, методика і процедура дослідження 2.4.2. Результати дослідження та їх аналіз Висновки Список використаної літератури Додатки
Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |