Навчання критичного мислення учнів основної школи на основі вербально-зображувальної наочності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема критичного мислення у різноманітних наукових підходах 1.2. Чинники розвитку критичного мислення учнів 1.3. Вікові психологічні особливості учнів основної школи РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА ОСНОВІ ВЕРБАЛЬНО-ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ 2.1. Класифікація наочності у навчанні учнів іноземної мови 2.2. Умови ефективності використання вербальних опор на уроках англійської мови у контексті проблеми розвитку критичного мислення учнів 2.3. Комплекс вправ на удосконалення усного мовлення на основному етапі з використання вербальних опор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |