Мовний портфель як засіб вивчення іноземної мови на старшому етапі навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ 1.1. Соціально-історичний аспект розвитку інтерактивних методів навчання 1.2. Сутність інтерактивних методів навчання 1.3. Вікові особливості розвитку учнів старшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МОВНОГО ПОРТФЕЛЮ ЯК ЗАСОБУ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 2.1. Мовний портфоліо як гнучка інтерактивна технологія 2.2. Особливості впровадження мовного портфоліо для підвищення мотивації вивчення іноземної мови 2.3. Впровадження інноваційної технології мовного портфоліо для формування самоосвітньої компетентності учнів 2.4. Використання Європейського Мовного Портфоліо при вивченні іноземних мов як спосіб безперервного контролю мовних досягнень учнів та студентів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |