Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення старших школярів на уроках англійської мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ У СТАРШІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблемний підхід у навчанні в науковій теорії та шкільній практиці 1.2. Сутність понять проблемного підходу в навчанні, проблемного навчання та проблемної ситуації 1.3. Форми і методи проблемного навчання 1.4. Вікові та психологічні особливості учнів старшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2.1. Доцільність використання методу проєктів на уроках англійської мови в старшій школі 2.2. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови у контексті проблеми дослідження 2.3. Ефективні методи та прийоми використання відеоматеріалів на уроках іноземної мови в старшій школі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |