Історія розвитку системи музичного виховання у ХХ-ХХІ ст. |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. МУЗИКА ЯК ВИД МИСТЕЦТВА, ЇЇ ВИХОВНА ТА ПІЗНАВАЛЬНА ФУНКЦІЇ 1.1. Багатофункціональність музичного мистецтва та роль музично-пізнавальної діяльності в музичному та всебічному розвитку особистості 1.2. Основні закономірності і принципи навчання і виховання школярів у процесі музики РОЗДІЛ ІІ. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ХХ-ХХІ ст. 2.1. Концепція музичного виховання Д.Б.Кабалевського 2.1.1. Найістотніші аспекти концепції музичного виховання Д.Б.Кабалевського 2.1.2. Методика навчання співу на уроках музики у педагогічній спадщині К.Д.Кабалевського 2.1.3. Засоби і методи педагогічного впливу на особистість у процесі навчання дітей музики 2.2. Система музичного навчання і виховання К.Орфа 2.2.1. Творча спадщина видатного німецького композитора і педагога 2.2.2. Карл Орф та його школа “Шульверк” 2.2.3. Мовленнєві та музично-рухові вправи за системою Карла Орфа 2.2.4. Музичне виховання дошкільнят за системою К.Орфа 2.2.5. Значення музично-виховної системи К. Орфа ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |