Феномен Піаже і долання центрації мислення у дошкільному віці |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ФЕНОМЕН ПІАЖЕ І ДОЛАННЯ ЦЕНТРАЦІЇ МИСЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Операціональна концепція інтелекту Ж.Піаже у контексті проблеми долання центрації мислення у дошкільному віці 1.2. Основні лінії у розвитку мислення дошкільника 1.2.1. Розвиток міркувань дошкільника 1.2.2. Особливості міркувань дошкільника, пов’язаних із поясненням явищ 1.2.3. Розвиток планування діяльності та операцій мислення 1.3. Психолого-педагогічні умови розвитку мислення РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Методи, методика і процедура дослідження 2.2. Результати дослідження мислення дошкільників ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|