Словесно-логічне мислення дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СЛОВЕСНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Проблема розвитку мислення дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Загальна характеристика словесно-логічного мислення дітей 1.3. Вікові особливості розвитку мислення дошкільників 1.4. Психолого-педагогічні умови розвитку словесно-логічного мислення дошкільників РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ СЛОВЕСНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|