top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Психологічні основи наступності дошкільної та початкової ланок у системі неперервної освіти

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ В РОБОТІ ДИТЯЧОГО САДКА І ШКОЛИ

1.1. Проблема наступності в навчанні у різноманітних наукових підходах

1.2. Психолого-педагогічні проблеми наступності у сучасній неперервній освіті

1.3. Реалізація наступності між дошкільною та початковою ланками освіти

1.4. Психолого-педагогічні умови формування та розвитку готовності дітей до навчання в школі в системі неперервної освіти

РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ

2.1. Методи та методики дослідження

2.2. Результати дослідження та їх аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 53

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025