Психологічні основи наступності дошкільної та початкової ланок у системі неперервної освіти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ В РОБОТІ ДИТЯЧОГО САДКА І ШКОЛИ 1.1. Проблема наступності в навчанні у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні проблеми наступності у сучасній неперервній освіті 1.3. Реалізація наступності між дошкільною та початковою ланками освіти 1.4. Психолого-педагогічні умови формування та розвитку готовності дітей до навчання в школі в системі неперервної освіти РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |