Особливості психологічної адаптації до умов закладу дошкільної освіти здорових дітей і дітей, які часто хворіють |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО УМОВ ЗДО 1.1. Проблема соціальної адаптації дітей дошкільного віку до умов дитячого садка у різноманітних наукових підходах 1.2. Сутність процесу адаптації та основнi причини труднощiв адаптацiї дiтей до умов дошкільного закладу РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ АДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДО НОВИХ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ 2.1. Емпіричні методи дослідження адаптаційного стилю особистості 2.2. Методика дослідження адаптації особистості дошкільника до умов ЗДО РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДО УМОВ ЗДО ЗДОРОВИХ ДІТЕЙ І ДІТЕЙ, ЯКІ ЧАСТО ХВОРІЮТЬ 3.1. Результати обстеження поведінки дітей у період адаптації до умов ЗДО 3.2. Результати обстеження навичок дітей у період адаптації до умов ЗДО 3.3. Ефективні методи та прийоми щодо забезпечення успішної адаптації дітей дошкільного віку до умов ЗДО ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|