Нетрадиційні форми навчання як засіб створення здоров’язберігаючого середовища в класі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА В КЛАСІ 1.1. Дидактичні основи нетрадиційних методів навчання 1.1.1. З історії розвитку нетрадиційних методів навчання 1.1.2. Сутність нетрадиційних методів навчання учнів початкових класів 1.2. Соціально-педагогічний аналіз стану фізичного і психічного здоров'я учнів початкової школи РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНОЇ УМОВИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Реалізація здоров’язберігаючої функції на уроках трудового навчання у початковій школі 2.2. Здоров’язбережувальні вимоги до застосування електронних засобів навчального призначення 2.3. Використання рухливих ігор для оздоровлення дітей молодшого шкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 68 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |