Мовленнєво-розвивальне середовище в ЗДО як засіб розвитку мовлення дитини 5-го року життя |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми розвитку мовлення дітей дошкільного віку 1.1. Лінгводидактична та психологічна природа зв’язного мовлення 1.2. Аналіз психологічних й психолінгвістичних підходів до проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку Розділ ІІ. Методика розвитку мовлення дітей 5-го року життя шляхом створення мовленнєво-розвивального середовища у ЗДО 2.1. Значення наявності у словесних іграх предметно-ігрового середовища та атрибутів ігрових персонажів у контексті посилення емоційного впливу на дітей 2.2. Дослідження рівня розвитку зв’язного мовлення дітей 5-го року життя Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |