Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку 1.1. Проблема розвитку зв’язного мовлення у різноманітних підходах 1.2. Проблема формування мовленнєвих навичок розповіді дошкільників у різноманітних наукових дослідженнях 1.3. Особливості мовленнєвої активності дітей дошкільного віку 1.3.1. Аналіз психологічних й психолінгвістичних підходів до розвитку мовлення дітей дошкільного віку 1.3.2. Вікові особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку Розділ ІІ. Методика навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми 2.1. Методи та прийоми навчання дітей розповіді 2.2. Значення картини в розвитку зв’язної мови дітей 2.3. Методика роботи з сюжетними картинками у старшій групі 2.4. Діагностика особливостей дитячих розповідань старших дошкільників Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |