Інтерактивні методи як засіб організації навчальної діяльності (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Соціально-історичний аспект розвитку інтерактивних методів навчання 1.2. Сутність інтерактивних методів навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ЯК ЗАСОБУ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 2.1. Можливості інтерактивних методів у формування в молодших школярів умінь самостійної навчальної діяльності 2.2. Методика використання інтерактивних методів навчання на прикладі уроків освітньої галузі “Людина і світ” 2.2.1. Педагогічна роль інтерактивних методів навчання на уроках освітньої галузі “Людина і світ” 2.2.2. Психолого-педагогічні умови ефективності використання інтерактивних методів навчання на уроках освітньої галузі “Людина і світ” 2.2.3. Використання дискусії як інтерактивного методу навчання 2.2.4. Використання ігрових методів навчання на уроках освітньої галузі “Людина і світ” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |