Впровадження особистісно-орієнтованого підходу у спілкуванні з дитиною-дошкільником |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема розвитку особистості дошкільникау різноманітних наукових підходах 1.2. Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Індивідуалізація навчання як провідний принцип особистісно-орієнтованого підходу та ефективна умова підготовки дітей до навчання в школі 2.2. Особливості використання особистісно-орієнтованого підходу до розвитку мовлення старших дошкільників у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |