Вплив гри на формування знань про довкілля в дітей 4-го року життя |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ДОВКІЛЛЯ 1.1. Проблема ознайомлення дітей дошкільного віку з природою у різноманітних наукових підходах 1.2. Методи ознайомлення дошкільників з природою РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ 4-ГО РОКУ ЖИТТЯ ЗНАНЬ ПРО ДОВКІЛЛЯ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Дидактична гра як засіб навчання дітей дошкільного віку 2.1.1. Дидактична гра: сутність, класифікації, технології 2.1.2. Виховний і розвиваючий вплив ігор на розвиток особистості дітей середнього дошкільного віку 2.2. Система дидактичних ігор як ігрової технології закріплення знань дітей середнього дошкільного віку про природу 2.3. Методика удосконалення формування знань про довкілля у дітей середнього дошкільного віку засобами дидактичних ігор 2.3.1. Визначення наявного рівня розвитку знань про природу у дітей 4-го року життя 2.3.2. Експериментальна технологія удосконалення роботи з формування у дошкільників знань про природу засобами дидактичних ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 80 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |