Формування уявлень про норми моралі у дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ У ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Проблема морального виховання у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості морального розвитку дошкільників 1.3. Показники та рівні розвитку моральних якостей старших дошкільників Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО – ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НОРМИ МОРАЛІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ 2.1. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення 2.2. Значення казок у моральному становленні дитячої особистості 2.3. Класифікація, зміст та структура казок як засобу морального виховання дітей Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ УЯВЛЕНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ 3.1. Діагностика стану сформованості моральних якостей у старших дошкільників 3.2. Технологія розвитку моральних почуттів дітей засобами фольклору 3.3. Аналіз ефективності впровадження запропонованої технології Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 109 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |