Формування гуманістичних відносин у дітей з дитячих будинків у позаурочній діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ 1.1. Розвиток теорії гуманістичного виховання в історичній ретроспективі 1.2. Сутність та зміст гуманістичних цінностей Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ВІДНОСИН У ДІТЕЙ З ДИТЯЧИХ БУДИНКІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Мета, завдання та зміст гуманістичного виховання школярів 2.2. Методика виховання гуманних відносин дітей в умовах дитячого будинку Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ВІДНОСИН У ДІТЕЙ ДИТЯЧИХ БУДИНКІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Виявлення особливостей розвитку гуманістичних цінностей учнів молодшого шкільного віку 3.2. Технологія виховання гуманістичних цінностей у дітей в позаурочній діяльності 3.3. Підсумковий етап формування гуманістичних цінностей в молодших школярів Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 104 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |