Особливості брехні як психологічний феномен у дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ БРЕХНІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ У ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Феномен брехні та його інтерпретація у різноманітних наукових підходах 1.2. Специфіка прояву брехні в різних сферах життя, її вплив на поведінку і емоційний стан людини 1.3. Зміст, вікова та індивідуальна специфіка моральних суджень в період дошкільного дитинства Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЗМІСТ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ЗДО 2.1. Виховний і розвиваючий вплив ігор на розвиток моральної особистості дітей старшого дошкільного віку 2.2. Моральні уявлення та їх вплив на поведінку в умовах наслідування Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ЗДО 3.1. Вивчення наявного рівня розвитку моральних якостей старших дошкільників 3.2. Програма розвитку моральних якостей старших дошкільників в освітньому процесі 3.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 105 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |