top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості застосування методів навчання у школі для дітей з порушенням зору

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ

1.1. Проблеми навчання дітей з вадами зору у наукових підходах та педагогічні умови, що сприяють ефективній адаптації й інтеграції їх у суспільство

1.2. Особливості пізнавальної діяльності слабозорих учнів та їх врахування у навчально-виховному процесі

РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ

2.1. Впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес для дітей з вадами зору

2.2. Розвиток пізнавальної діяльності у слабозорих дітей із затримкою мовного розвитку засобами ігор

2.3. Розвиток комунікативних умінь дітей з порушенням зору

2.4. Особливості розвитку сенсорно-перцептивної діяльності слабозорих учнів на початковому етапі вивчення математики

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Загальна кількість сторінок - 52

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025