Особливості застосування методів навчання у школі для дітей з порушенням зору |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ 1.1. Проблеми навчання дітей з вадами зору у наукових підходах та педагогічні умови, що сприяють ефективній адаптації й інтеграції їх у суспільство 1.2. Особливості пізнавальної діяльності слабозорих учнів та їх врахування у навчально-виховному процесі РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ 2.1. Впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес для дітей з вадами зору 2.2. Розвиток пізнавальної діяльності у слабозорих дітей із затримкою мовного розвитку засобами ігор 2.3. Розвиток комунікативних умінь дітей з порушенням зору 2.4. Особливості розвитку сенсорно-перцептивної діяльності слабозорих учнів на початковому етапі вивчення математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |