Етапи розвитку особистості дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Систематика, основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку 1.3. Сучасні класифікації мовленнєвих порушень 1.3.1. Клініко-педагогічна класифікація порушень мовлення 1.3.2. Психолого-педагогічна класифікація порушень мовлення РОЗДІЛ ІІ. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 2.1. Особливості психічного розвитку молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення 2.2. Психофізіологічні передумови формування комунікативної поведінки молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення 2.3. Особливості кореляції розвитку особистості підлітка від наявності дизартрії ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|