Методика стимулювання пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у 9-му класі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ 1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності учнів у різноманітних наукових підходах 1.2. Сутність, види, рівні, критерії та показники розвитку пізнавальної активності РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ 2.1. Міжпредметні зв’язки природничих дисциплін як засіб стимулювання пізнавальної діяльності учнів 2.2. Розвиток наукового світогляду учнів шляхом організації науково-дослідної роботи учнів з біології 2.2.1. Проведення дослідів і організація спостережень у куточку живої природи 2.2.2. Науково-дослідна робота на пришкільній навчально-дослідній земельній ділянці 2.3. Проведення фенологічних спостережень у позаурочній роботі з біології у контексті розвитку пізнавальної активності учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання біології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |