Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках природознавства у початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ШКОЛЯРІВ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект 1.2. Моніторинг навчальних досягнень учнів як об’єкт стандартизації якості освіти РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Висвітлення функцій та основних характеристик моніторингу навчальних досягнень учнів у педагогічній діяльності вчителя 2.2. Різноманітні методики і технології оцінювання навчальної діяльності школярів та їх вплив на результати навчання 2.3. Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальною діяльності 2.3.1. Метод усного опитування 2.3.2. Письмовий контроль 2.3.3. Тестові методи перевірки знань 2.3.4. Програмований контроль ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |