top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Маркетинговий аналіз діяльності освітньої організації

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ОСВІТНІЙ УСТАНОВІ

1.1. Категоріальний аналіз досліджуваних понять

1.2. Чинники стимулювання освітніх послуг на сучасному етапі

РОЗДІЛ ІІ. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

2.1. Специфіка маркетингу освітніх послуг та сучасні проблеми освіти в Україні в умовах ринкового середовища

2.2. Імідж університету як головна ознака інвестиційної привабливості

2.3. Інтеграція маркетингового позиціювання вищих навчальних закладів у комунікаційній стратегії ЗВО як елемент підвищення ефективності їх функціонування на ринку освітній послуг

2.4. Основні характеристики освітніх послуг закладу післядипломної освіти у контексті освітнього маркетингу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 49

Курсові роботи з Менеджменту

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025