Маркетинговий аналіз діяльності освітньої організації |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ОСВІТНІЙ УСТАНОВІ 1.1. Категоріальний аналіз досліджуваних понять 1.2. Чинники стимулювання освітніх послуг на сучасному етапі РОЗДІЛ ІІ. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 2.1. Специфіка маркетингу освітніх послуг та сучасні проблеми освіти в Україні в умовах ринкового середовища 2.2. Імідж університету як головна ознака інвестиційної привабливості 2.3. Інтеграція маркетингового позиціювання вищих навчальних закладів у комунікаційній стратегії ЗВО як елемент підвищення ефективності їх функціонування на ринку освітній послуг 2.4. Основні характеристики освітніх послуг закладу післядипломної освіти у контексті освітнього маркетингу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Менеджменту |
< Попередня | Наступна > |
---|