Формування аудитивних вмінь учнів старшої школи на основі відеоматеріалів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ ЯК ВИДУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 1.1. Психологічні механізми аудіювання 1.2. Психологічні особливості аудіювання як виду мовленнєвої діяльності 1.3. Труднощі, які виникають у процесі навчання аудіювання на уроках іноземної мови 1.4. Вікові та психологічні особливості учнів старшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ ВМІНЬ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА ОСНОВІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ 2.1. Доцільність і особливості використання відеоматеріалів на уроках іноземної мови у контексті навчання аудіювання 2.2. Критерії відбору автентичної відеофонограми для формування аудитивної компетенції у учнів старшої школи 2.3. Методика використання відеофільмів на уроках англійської мови у контексті проблеми дослідження 2.4. Алгоритм опрацювання відеоматеріалів з метою формування аудитивних вмінь учнів старшої школи, розроблений на основі поетапного формування аудитивної компетенції ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 65 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |