Форми, методи і прийоми словникової роботи в початкових класах на уроках читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Лінгводидактичні та психолінгвістичні засади розвитку усного мовлення 1.2. Лінгводидактична та психологічна природа зв’язного мовлення 1.3. Наукові основи методики розвитку зв'язного мовлення учнів 1.4. Зв'язне мовлення, особливості оволодіння ним молодшими школярами РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ ФОРМИ, МЕТОДИ І ПРИЙОМИ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ 2.1. Способи ознайомлення учнів із значенням незрозумілих слів і виразів 2.2. Складання тематичних словників та лексико-стилістичний аналіз тексту як ефективна умова розширення та збагачення словникового запасу учнів 2.3. Особливості словникової роботи на різних етапах опрацювання тексту 2.4. Формування в молодших школярів умінь користуватися лінгвістичними словниками на уроках читання 2.5. Використання інноваційних технологій на уроках читання у процесі словникової роботи учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|