Особливості роботи над оповіданнями на уроках читання в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. РОБОТА НАД ОПОВІДАННЯМИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Значення вивчення оповідань у розвитку молодших школярів 1.2. Психологічні особливості сприйняття художнього тексту молодшими школярами 1.3. Формування літературознавчої компетенції на уроках читання як основи літературного розвитку молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ОПОВІДАННЯМИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Особливості проведення уроків читання в аспекті розгляду жанрових особливостей художніх творів 2.2. Методика роботи над формуванням в учнів 2-4 класів умінь естетично оцінювати художні твори на уроках читання 2.3. Особливості вивчення доробку Івана Франка на уроках позакласного читання у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|