Формування читацької самостійності на уроках позакласного читання у 4 класі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРЕДМЕТУ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1. Сутність поняття позакласного читання, його обов’язкові компоненти та завдання 1.2. Зміст і вимоги програми з позакласного читання 1.3. Структура уроків позакласного читання у початкових класах РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ НА УРОКАХ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У 4-МУ КЛАСІ 2.1. Психолого-педагогічна характеристика інтелектуально-освітньої діяльності молодших школярів 2.2. Шляхи формування самостійного читача в системі позакласного читання 2.3. Методика вивчення доробку Івана Франка на уроках позакласного читання у контексті проблеми підвищення читацької самостійності учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|