Формування комунікативної компетенції учнів в процесі вивчення української мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГІЧНІ, ЛІНГВІСТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 1.1. Проблема формування комунікативної компетентності учня у різноманітних наукових підходах 1.2. Аналіз шкільних програм і підручників з погляду досліджуваної проблеми 1.3. Принципи, форми і методи розвитку комунікативних умінь та навичок на уроках української мови РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 2.1. Зміст і структура уроків розвитку зв’язного мовлення у контексті формування комунікативної компетентності учнів 2.2. Дидактичні можливості ІКТ щодо формування комунікативної компетенції учнів 2.3. Модель формування комунікативної компетенції учнів за допомогою технології розвитку критичного мислення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 69 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|