Реалізація принципу гуманізації навчання на уроках української мови в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ГУМАНІЗАЦІЇ ЯК НАЙВАЖЛИВІШОГО ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ 1.1. Проблема гуманізації початкової школи: історико-педагогічний аспект 1.2. Проблема гуманізації шкільного навчально-виховного процесу у різноманітних наукових підходах 1.3. Зміст й основні концепції гуманізації освіти як провідного принципу модернізації сучасної педагогіки РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Роль і місце вчителя-майстра у процесі застосування діалогічних методів навчання на уроках рідної мови у контексті проблеми дослідження 2.2. Комунікативно-діяльнісний підхід у методиці навчання української мови з метою забезпечення важливої потреби школярів у спілкуванні та взаємопідтримці 2.3. Особливості організації навчальної діяльності на оптимальному рівні розвитку учнів, як ефективна умова активізації пізнавальних інтересів учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 83 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|