top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Реалізація принципу гуманізації навчання на уроках української мови в початкових класах

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ГУМАНІЗАЦІЇ ЯК НАЙВАЖЛИВІШОГО ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

1.1. Проблема гуманізації початкової школи: історико-педагогічний аспект

1.2. Проблема гуманізації шкільного навчально-виховного процесу у різноманітних наукових підходах

1.3. Зміст й основні концепції гуманізації освіти як провідного принципу модернізації сучасної педагогіки

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

2.1. Роль і місце вчителя-майстра у процесі застосування діалогічних методів навчання на уроках рідної мови у контексті проблеми дослідження

2.2. Комунікативно-діяльнісний підхід у методиці навчання української мови з метою забезпечення важливої потреби школярів у спілкуванні та взаємопідтримці

2.3. Особливості організації навчальної діяльності на оптимальному рівні розвитку учнів, як ефективна умова активізації пізнавальних інтересів учнів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 83

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025