Методика вивчення української казки на уроках читання в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ НАРОДНОЇ КАЗКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Особливості жанру українських народних казок 1.2. Значення казки у вихованні особистості молодшого школяра РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Використання інноваційних педагогічних технологій у процесі вивчення української народної казки на уроках читання 2.2. Збагачення мовлення молодших школярів емоційно забарвленою лексикою в процесі аналізу казок на уроках читання 2.3. Методика вивчення казок для дітей В.О.Сухомлинського як ефективна умова виховання цінностей молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|