Використання казки задля формування в учнів початкової школи знань про числа |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ 1.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2. Зміст початкового курсу математики РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗНАНЬ ПРО ЧИСЛА 2.1. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення 2.2. Особливості формування поняття про десяткову систему числення при вивченні нумерації чисел в межах 10 2.3. Вивчення нумерація чисел 11-20 у контексті проблеми дослідження 2.4. Методика формування поняття про десяткову систему числення під час вивчення нумерації чисел 21-100 2.5. Вивчення нумерації чисел 101-1000 2.6. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |