Способи диференціювання навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДИФЕРЕНЦІЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 1.1. Впровадження диференційованого підходу на уроках як педагогічна проблема 1.1.1. Диференційоване навчання учнів початкової школи: понятійно-категоріальний аналіз 1.1.2. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання молодших школярів 1.2. Способи диференціювання навчальних завдань на уроках математики у контексті проблеми дослідження 1.3. Диференційований підхід до навчання учнів математики на основі їх персональних когнітивних стилів Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 2.1. Організація й проведення констатуючого та формуючого експериментів 2.2. Аналіз результатів ефективності впровадження запропонованої методики Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 78 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |